DOMO.

Good as Bad.


Sexy wooo.

Mungkin kao berlakon. Aku sedapkan hati. Tapi sayang seribu kali sayang,lakonan kao membunuh aku. Membunuh segalanye. See. Betape mendalam kate kate aku. Aku tujukan ini kepada si celaka yang tidak berguna. Maaf menggunakan kate2 kurang berkhasiat, tapi kesah lah pulak. Blog aku ke kau? Kao taknak bace,bole pergi mati please. :3



Aku penat. Tolong selamatkan aku. HAHA. Ape kao meraban nie ieho. Haih. Aku .. . Tak suke macam nie . Da tu,kao nak macamane. Kao nie masalah laaaaa ,bengong. Grr. Itu la dea. Itu masalahnye. Aku taktahu apa yang aku nak atau dambakan. Tepi kiri kanan hanya ada sudut yang kaku. Di depan ada yang memuja. Di belakang ade impian yang tak pasti. Mane kao nak pilih?

Susah . Kan?

Aku tahu.

luketheelemon:  i love her nails:)
Biarkan :)


Domo, Terime kasih sebab ambik berat pasal aku. Aku tahu kau tunggu aku. Bagi aku mase la dlu ngok. Aku taksuke tergesa gesa,kao pown tahu kan. Aku takut takdapat bagi komitmen yang kao nak. Itu je. Aku selesa kawan dengan kao. Oh yarh. Kao kutuk aku pndek kan. Pfft. Bajek kao tinggi sgt? HAHAHHA. Thengs jugak semalam kao risaw kan aku. terharu sial. HAHA.






its you its you. :)




She's beautiful. Katy Perry :)

Hey ieho. be strong. Forget bout the past :).
Be like Hayley William .Katy Perry or LadyGaGa.
Adore them too much :)

No comments:

Post a Comment