DOMO.

Have No Mercy

Nie aku besar t. HAHAHAHA.

Woah. Penat gila gila doe. Semalam hari SABTU, pegi TC a.k.a Teluk Chempedak. Memang koya ah kalo taktahu tempat tuh. AHA. Aku pergi bukan jalan2 ke hape. Tapi sebab juin set set menembak nie. Kire macam nak bergaul dengan senior2 laa,budak2 laen. Have fun lah jugak :). Yang aku takleh blahnye. Abeh muke aku itam legam. Sebab mandi aer pantai tuh. Muke aku merah,idung aku merah.Bukan merah sebarang merah. Merah GILE okay! Wadefak.. Aku balek balek umah. Mak aku tegur kemerahan hidung aku yg sgt KETARE. Ohmygeee. Sampai harinie pown iaitu AHAD, still tak ilang2. HAHA. Kulit aku burn. SUNBURN. ERGHH.

Tapi kire orait ah aku juin. Kenal2 dyorg smue. Ade yang mulenye aku sangke dea smbong. But then ,lahh tak smbong pown. Ade hok sorang tuh tak abeh2 pggil name aku. ieho ieho ieho pahceroh.HAHAHAH. Koya! xD. Sungguh frenly. Aku buad otak gile2 ,oke ar. Bole masuk kat dyorg. Ade yang from skola sungai isap,bukit rangin,panglime,aer putih. Banyak en? Well :D. Aku suh dyorg panggil IEHO sebab ade 3 yang name same dgn aku. So pandai2 ah carie nick en. Aku gune ieho aje :)

Hary AHAD pulak, g SASICC ngan syairah kamal. :D. Wooho. Banyak goodies bohh. Ramai gile makhluk2 dary skola laen tadi. SO hott :D. Penat la. aku nak tido puas puas harynie. jangan kacau aku please? Ngantuk nk mmpus.

Kthanksbye :)


XOXO :D

No comments:

Post a Comment