DOMO.

Ape? HAHAHA


Oh. Daripada mama tumblr :D. Rajin pulak aku update? EHEM. Kawan aku yang sorang tuh dah couple,bengang gilaa aku. Heh. Takde maseee -,-. Congrats yaw pig, kau dah couple. (:


Nak pergi mana? Oh nak pergi jalan jalan kat French. Tett. Macam aku banyak duit sangat, banyak ahh .

Eh peeps. Tengok what happen to my blog. Yeah,akhernya. Penat dah aku. Malas nak care dahh. Menyusahkan aku aje. ;p. Tahu tak cite Amanah dalam cinta? Heee. Cerita Indon kat TV3, pukul 2 kejap lagii. Awek cun doe,tuh pasal aku tengok. Pastu Marimar. Sexyy gile. Meletup mata aku tengok -,-. Heh. Jadual TV ,aku rancang elok2. Pastu Nora Elena,itu wajib. Aaaron Aziz bhai. Katang gila. Harap jea dah kahwin,kalauu takk,ehem.




Tumblr <3

Bila demam campak nak blah drpd idop aku. Well,bintik2 tuh still ada kat muka. Serious aku segan. Aku taknak keluar selagi tak hilang. Aku harap sangat sangat benda nie hilang abeh jea cuti. Haihh. Lagu LadyGaGa,Judas aku pasang. Sebab bosan amat sangat.. Hey lagu nie sedap tapiii . .

K ah,time is running out. Nak tengok tvvvvvvvvvvvvvvvv ! Mehehe.


LOTS OF LOVE,
EYHO <3

No comments:

Post a Comment