DOMO.

amirul fahmi.sile bace.

broken heart Pictures, Images and Photos


aku ase kaw mesty bace blog aku en?haeh.oke.aku yg bersalah sbenanye.mmg betol.aku.bkn kaw.aku yg taktahan.aku yg lteh.aku yg xbdaye.aku yg salah,mmg aku.xdpt dinafikan.tapi slme 10 bulan kte bsame tuh,aku da brusehe menahan sgalenye law kaw nk tahu.pdehal,aku nie bkn jenis pmpuan camtu,aku bkn pyabar sanad owg nye,aku pnas baran.tapi disebabkan aku terlalu sygkan kaw,aku tggu jugak.

tpi skunk,aku da btegas.aku xkn dgn kaw ag.law aku bsame kaw ag,aku akn buad hal ag.kaw mesty xnk kan.aku akn merungut dan terus mrungut.aku xkn dapat tahan.smue nyee salah aku.haty aku da penad sanad dah.aku da cube.tapi aku mgalah jugak.skunk aku dgn owg laen,even aku xchentekan dea mcm aku chentekan kaw,dea bole jage aku..skunk aku cume mmbutuhkan owg yg jage n chentai aku.aku dah xpentingkan psaan aku dah.kaw igt aku xcdeh?bohong laa.

ble kaw mcet aku smlm.aku nk rep.tapi.aku xbole.aku dah xnk ikowt psaan aku ag.biarlah kaw kcewe skunk bbanding mase akn dtg.biarlah aku buad kaw mnanges skunk.aku nk kekal ngan kaw.tapi.sudahh laa.upekan jelah.aku sanad kejam.aku sedar.


aku dah mgalah.betol2 mgalah.aku xnk btahan.

maafkan aku,amirul fahmi,

yeee.aku lah pmpuan yg paling teruk sekaly.

sungguh.



No comments:

Post a Comment