DOMO.

kisah cinte idiot part II

broken heart Pictures, Images and Photos

frust.

yeah.aku tahu aku da buad kaw kcewe.smlm,aku da cite sgale2nye kan?kaw xdpt bhgie kan aku.xdpt bsame aku stiap waktu sdgkan aku nie sgt mmerlukan someone.haeh.aku tahu kaw sanad2 marah.kaw maky aku smlm kan.aku cme mmpu tdiam.aku xmelawan,aku tahu sala aku juge krane da mgalah.dah xtahan mnunggu kaw.aku juge xpnah myangke kaw akn maky aku sebegitu rupe.betol.aku betol2 xsgke.aku mmg tkejut.sbb kaw xpenah mara aku,kaw sntiase blembut.tapi xpe ar,aku tahu kaw ckup kcewe.kaw igt aku senang2 ke nk tggal an kaw?.aku pike,kaw taox x.kte nie jaoh.jmpe pown staon skaly kowt.kaw xbole jage aku.

aku penah kate kat kaw dulu en,cane law tbe2 something happen kat aku.bole ke kaw samadkan aku?sempat kew?ahh.xmgkin kan?hbgn kte xmgkin mjadi.wlopown aku dan kaw salenk myygi.itu xcukup.tape laa,upekan je laa.skunk mgkin aku akn pegi kpd owg yg bole jage aku.

maafkan aku sbb aku mgalah dgn hbgn kte nieh.maafkan aku buad kaw kcewe.tape laa,pasnie aku da xkn kcow idop kaw.aku nk kaw upekan aku nie.bak kate kaw smlm,aku nie bodoh kan?aku lyak pegi maty aje kan?kaw pggil aku btine kan?tape.aku seda aku nie mcm tuh di mate kaw skunk.ckup.tamat ar crite ttg kte disini.

aku bahagie mgenal kaw slame nie.slame 10 bulan kte bsame.mse yg pnjg.aku bhgie.tapi xckup bhgie.law ar kaw dekat ngan aku dan law ar kaw bukan budak asrama.smue xkn jadi mcm nie.cukup laa,aku sanad2 lteh.

aku minx mf atas sgalenyee.aku pmpuan yg sanad2 teruk.time kaseh krane mcintai aku slame nie.kaw da ckup byk bkorban utk aku.terima kaseh.


TAMAT utk KISAH CINTE ANTARE ieho DAN dea.


No comments:

Post a Comment