DOMO.

kisah cinte idiot ;(

Something Good Pictures, Images and Photos

taktahu ape ptut aku lakukan.haeh.

smlm.bufday aku pown,dea xteman kan aku pown?ntah laa,mybe dea bz.tapi.cdeh laa jugak.then,smlm.ade sowg laky mluah kan isi haty nye kat aku.aku ase mcm nk pegi jeh kat dea.smlm,dea jugak laa yg tman kan aku.aku nie kesian kan?dea tuh umo 19,owg ktn.same ngan aku.baek la gak.coz aku knal agk lame la.aku xsgke la pulak dea luah an psaan kat aku..aku tkejut.aku tatao cane psaan aku.haty aku kuad mgatekan,aku dah xnk mnunggu kekaseh aku tuh.mesty kowg ase aku jahad kan?bukan sbb tuh,tapi kowg xkn pham cane ase law kpel ngan budak asrama.lteh!

bkn lteh ape,lteh dri segi psaan.aku skola bese.balek2 skola ofcoz nk msg dea,kdg2 dea akn rep law xbz pastu da stat aktvt asrama tuh,aku da tade teman da larh..haehh.tgk mcm smlm,da ar mak aku xngat pown bufday aku..sdgkan kwn2 aku igt.cdeh lak ase.sokay laa.aku diamkan je lahh.and kekaseh aku tuh igt bufday aku,dea org kedue wish aku,tpi still xdpt teman kan aku.:(.last2,dak laky yg suke aku tuh laa yg tman kan aku.

aku ase..

urmm.maaf,aku ase aku xdpt mnunggu kaw lagy.aku mgkin akn tggal kan kaw dan pegi kpd laky tuh,yeah.kaw mesty pike bkn2 kan?yeaa.mcm aku kate dulu,law kaw xdpt bhgiekan aku,aku tanak.aku nk laky yg betol2 yaken bole jage aku.aku tahu kaw yaken n syg aku sanad en?tapi sudahh laa,aku da lteh sanad tggu kaw selame nie.mf kan aku.kte pown jaoh.haeh.aku tahu aku akn kcewekan kaw,tpi aku.kne buad camnie.kaw ttap xdpt bhgiekan aku spenohnye.

sekian.



maaf ,sye cdeh sanad sanad.

No comments:

Post a Comment