DOMO.

im in love with THEM

LOVE Pictures, Images and Photos



haha.:D.arinie aku akan bercerite ttg rakan rakan baek aku di skola.ahh.kalo kat FB,leteh la aku nk taep.soryy babe.hee.
ouch yarh,gmba mereke ade mmg ade but aku mlaz gle nk edit kasi kecik bia oke ngan blog nie.aha.so aku akn cerite je yeah?:D.oh oh.before i forgot,susunan xbermaksud ape ape.smue rakan baek n terhebad yg aku ade.Gahh .hee


fazira,sherah
kiri fazira,knn sherah.aku SNAP!
SHAHIRAH.:D
aku kenal dea since DARJAH 4.skarang da TINGKATAN 4.6 years mybe?:).tapi dlu kami tak rapat sgt.aku igt lagi mase darjah 4,aku sekelas dgn beliau iaitu kelas no 1 n dea salu dpt no 1 and aku dpt no last dlm kelas.HAHA.aku masih stupid mase itu.haha;).dea mmg baek,rakan yg baek.dlu en sblom aku kwn ngan dea,aku selalu igt dea ni jenis baek gle2 babun smpai Gahh.tapi slepas aku kwn dea,bru tahu TARING dea.HAHAHHAA.dea tak jht,cme gnas ckit.dea mrendah dri,xpenah blagak dgn aku,dan dea sgt sgt baek.kalo nk carie calon isteri,mmg dea layak.:)


fatin tengah
well,cantek kan kwn aku?HAHA.:).
FATIN LATIFAH :D
beliau.ARGHH! aku dah tak skelas ngan dea.,cdeh gle kowt.tapi dea mmg nice.kalo aku rindu dea ato sumbat gle sesowg,aku msg la.HAHA.dea rakan yg memahami,cantek,sweet smue ar ade.kdg2 dea tak marah org kalo dea marah.plek en?dea smpan.sometimes ar!kalo ngan aku,tade mknenye nk smpan smpan.haha.beliau kwn yg baek.kenal dea pown sejak FORM 1 till now.:).tapi aku xrpat sgt dlu.mase FORM 3 aku ngan dea.tapi sekarang kami tpisah sbb laen kelas.sedeh kowt!but laen kelas pown kami ttap rehat same same la !<3


FAZIRA :D
sejak aku kenal dea since FORM 1,kami mmg bhasekan dri sye ,awak.dea mmg baek,jrg sgt tgk dea marah.aha.aku pegi balek skola dgn dea.kbykn dea salu cite kat aku la but dea nie pjage rahsie yg utuh taw.serious.dea mmg pndai jage.aku tabik.:).dea juge sme mcm sherah,xpenah nk blagak.ble dea nk something,dea usehe.mmg dea usehe.dea hebad.aku mmg wow wow .haha.:D.then,ILOVEYOU fazira.

LOL
baju pengawas tuh ha :D.knn tuh aku!
SYAIRAH :D
haha.dea sppu fazira dan aku kenal dea pown 4 tahun.dea rakan skola,rakan baek,rakan FB aku.HAHA.sweet ork?dangg.ofcourse la.:D.beliau mmg baek,sometimes kalo dea marah,aku takut.AHAHA.:D.dea jenis in my opinion,mjadi rakan yg mmahami.oh yarh!byk kaly dea blanje aku tgk muvie!Gahhh.tengs syairah!.muuah muahh.jasemu dikenang doe!hahhaa.oh yarh.thengs juge mmahami aku nie.kdg2 aku xlayak pown kwn ngan kao,tapi kao tak benci aku.serious.aku terharu doe!:')

farah
gahh.beg dea.:D
FARAH HIDAYAH :D
yea.dea.dlu en mase FORM1,mase belom kenal dea lebeh specific.aku annoying gle ngan dea.HAHHAH.kenape?sbb dea bising,mcm dea sorg ade mlut dan gle kuase.HAHAHHAA.aku penah ckp taw kat dea mcm nie,dea gelak2 aje.tapi itu tggapan ptame aku la.then da lame kenal dea,mmg itu habit.aku pown da bese.eh.mksd aku,dea bising gak ah.tapi haty dea baek aw,bgi org tak kenal mmg judge bukan2.aha.dea suke bercerite dgn gelak tawe,cite2 dea besenye aku ngan sherah akn dgr.:).pde aku,dea mmg jenis good listener n understanding.aku salu jugak cte kat dea ape2 ar,dea oke n byk ar discuss.so i think dea mmg rakan aku yg baek :D


oke.aku listkan mereke sahaje.pde aku,mreke yg pling byk mdgr short stories drpd aku n rahsie.aha.yg laen,bkn tade.cume masih di kategori sbgai rkan n bkn kwn baek.hee.kpde sherah,fatin,fzira,syairah n farah.


AKU SAYANG GILE GILE NK MAMPUS KAT KORG.tade yg akn same mcm korg.TERBAEK doe.hahha.sweet ork?tahu doh.:)


Love Pictures, Images and Photos

No comments:

Post a Comment