DOMO.

Semalam dan hari inie:D


smlm bufday dea,aku first wish.lege gle doe.i hope im de first laa.aha.hell yeah hun,smlm xdaye nk update.f.y.i,tenet nie uzur sgt dahh.==.smlm juge kua ngan rakan2 fzira n syairahh.hee.buad keje skola ag.uhh.but still chemis n physics n bio xsiap2 ag.benci aku benci!serabut sial buad keje tuh.urghh.

well,tadi pgi.aku masak.aku MASAK.??!.haha.mak aku hantar msg.


mama : adek,mama da masak nasi,gulai smlm pnaskan.then kalo rajen ,masak SOTONG tuh gune garam n kunyit.goreng.tutup kuali blablablah.
aku : *kunyit bnde kuning yg mak aku salu salut kat ikan tuh kan?*im blur

aku bgun2 kebulur dah.aku pegi dapo bkk peti.

aku : kunyit?mane mane.-__-. *aku xjumpe.then abg aku g dapo.
abg : mama masak ape?
aku : ade gulai.mama suh masak sotong.TAK RETY.kunyit mane?
abg : *carie carie*.NAH! kunyit pown xkenal.ape punye pmpuan ntah.-__-
aku : nie??nie halia la!!*bongok,aku kenal halia la gile.urghh.

blablabla.

aku masak masak lalala.bodo nyyi pulak.HAHA.aku masak tapi aku taktahu da masak ke belom.ahh bia ah.aku letak lam pggan pggil abg aku.

aku : woi,da siap.!mkn!*jerit
abg : ntah sedap ke tak ntoh.
aku : xnk mkn,xpayah ambek.byk komplen.huh
abg : eee.ntah2 xmasak ag.Ewwww.
aku : mkn je ah! eeee
abg : *kunyahkunyah*.ummm.oke arr kowt.but masin ckit.but NICE TRY la!:D
aku : heh.tgk oranggg laa.HAHA.first time masak niee.;D

well,see.aku nie kesian en.da masak sotong pown nak excited.ofcourse la.aku TAK mcm ank dare laen yg rajen dowk dapo.sayo pown aku xkenal.HAHA.kao gelak?eleh poyo.bajek kao kenal sgt sayo en.heh.gelak la dri kao sndiri la bangang.ahah.amek kao.aku ank manje?mmg pown.so?suke haty aku laa,menyusah kan kao kee?diamah.

sape yg jadi suami aku agk kesian la kowt.well FUTURE HUSBAND,sye akn blaja masak! err.9ti oke.hee.;D


No comments:

Post a Comment