DOMO.

Yesterday

Photography Pictures, Images and Photos
wane rambut dea lawo kan?;D

well.semalam aku have fun ngan syairah.:D.best best.ala.ktowg bukan have fun je,siap buad keje skola ag weh!see?rajen kan?elehh,xyah nk geleng arh,kao kao n kao tuh mesty xbuad keje skola ag en en?ape?dah buad?oh shut up,fool.==.kamy bjaye la juge myiapkan sejarah,agame,b.i.amm.ape ag ha?itu je kowt.but kamy buad la jugak weh!ahah.geram aku.:P.kami buad keje kat library awam.well,tade org ag mase kmi smpai.dlm haty aku ttanye,aku ngan syairah je ke manusie yg RAJEN?hahaha.bapak psan.==.then.ade jugak snap snap gmbo lam library.mcm ape je.hee.:D

then then kami g mega tgk HARRY POTTER 7,syairah ah blnje! aku xminat sgt harry.bkn xminat.aku tak tgk from yg awal2 nye so susah nk pham.blank.tiket harge Rm9.aha.tengs syairah!Gahhh.tapi en en,best doe cite tuh.byk gile bunyi yg buad aku tkejut.eeee.tapi thumbs up even aku xpham sgt.hee.aku ttap tgk dari mule smpai abeh tnpe tidoe.oke what!.sbb cite tuh xbsan.:DD

kmudian.blek2 umah.mama ajk g umah kwn dea,aku ngan serabainye,oke oke nk siap la nie.aku pown folo sbb bsan la dowk umah ngan abg aku je t.sumbat la weh.aha;p.aku ikowt tuh,aku msuk kejap dlm umah kwn mak aku tuh then dowk lua.kenape?umm.xselese laa org2 tue ckp2.ank ank dea yg kecik tuh maen ngan aku.tak pasty umo bape tapi petah ar bkate2.aha.ade pulak budak tuh kate.

the kids : nape kakak potg rambut?dah xcomel dah.
aku : ahh bia lah nk potong,nk jadi mcm laky.nape?haha.*da ar time tuh aku pkai cap.mcm laky.SWEET!

oh yarh,ank ank dea yg kecik tuh kan sgt mjengkelkan aku.well,tiap kaly aku nk baek je ngan budak2 mesty ade yg xkene,dea nk geletek aku tapi xyah ar sentuh $%*$%^,bodoe.HAHA.pham?ahh,aku sensored la weh.serious,ank sedare pmpuan aku pown salu mcm tuh ngan aku.kalo ank sedare aku buad,senang je.aku penampo,teros diam..HAHAH.betul la.tapi ini ank org.aku tampo jugak,tapi slow.seb baek xkua ag bhse %*$* aku.HAHAHA.aku bukan ape,nk geletek2 la,but jgn la sentuh bhgian sulit2 nie ngokk.t ape je yg tggal utk future husband aku?hrp je kao ank orggg.==.chessi aaa.

then,ank laky dea kua pulak dowk lua umah.mcm nk bercakap dgn aku.but aku buad taktahu.ala,budak kecik je la weh..bru form1.karot la.==.haha.kwn ank laky dea nk mintak no aku waktu aku masuk lam kete,aku buad tak dgr.mmpus kao laa,aku tingkatan 4 la gile.bukan tingkatan 1.haktuihh.sorry,BUDAK KECIK OR TAK MATANG TAK LAYAK masuk dlm haty aku.see?arrogant?OFCOURSE laa.:D.


No comments:

Post a Comment