DOMO.

Alip .

oke yang belah kanan yea.:)


Woohoo. Sape sape beliau?? Bf baru ? Bodyguard? Suri rumah? My pet?HAHAHAHA. TETTT. semue tekaan anda SALAH. My lil brother laa. Err, bukan adek kandung. Aku mane ade adek! aha . Adek angkat aku jea.:). Satu2nye yang pling rapat la kire nye nie. EHEM . Kenape aku gedik2 buad entry pasal dea?*hotak kao gedik.heh. .seperti yang dijanjikan,aku ade cakap kat dea kalau dea dapat 8A,aku akan buad entry psal beliau.*eleh kao ieho.HAHAHA. so aku tunaikan la,dea pown tuntut janji tuh tadi .*gedik kao ,alip .:D

oke oke.budak bertuah nie,dea da dapat 8A dalam PMR semalam! Oh my oh my.*asal nk tkejut.HAHA. Well, aku da jangke dea dapat 8A.*kenape?. Ahh sebok kao.. Sebab dea nie pandai ENGLISH,aku suke tengok dea gune bhse eng. kadang2 aku sendiri tak paham bahase eng dea.HAHAHAH. eh,bukan sebab tuh jea weh,ade aura kegemilangan dalam diri dea yang terpancar keluarrr. Fuhhhh.*ayat nak bodek.heh.

kepade beliau yang sedang mmbace,awr awrr :D.

Muhamad Aliff bin Jamian

Tahniah yeah kaka ucapkan sebab berjaye mendapatkan 8A's dalam Penilaian Menengah Rendah anda. Pasnie bole la pegi skolah bestbest kan? Sekolah sains ke ape ke,petik jari smue sekolah datang.AHA. Woargh jelez!

Apepown alip,

I'm proud with you,budak.:')
MOSHI MOSHI.*EHEM


OH YARHH kepade yang laen dapat result bestbest,congrats jugak kat korang yea?HEHE.

ATHIRAH SANAZI larh,aku perasan dea pown dapat 8A :)

No comments:

Post a Comment