DOMO.

harinie :O

Color Splash Pictures, Images and Photos
aku nk payung camnie jugak.

pade hary yang indah ini,aku duduk dlm rumah aje .xkua.sgt bosan.sgt.:O.aktiviti yang aku buad,online pastu off .pastu on.pastu off ag,babape saat kmudian,on ag.aha.fuck fuck.boring gle!nak kua pown,srinie ary cuty,amai org laa kat bndar,aku xsuke sgt kua time amai org .t jumpe makhluk makhluk ngeri,dunie menakotkan.tahu mkhluk ngeri tuh ape?nak tahu ke?nak???.huh.takyah la,kao budak lagi.xlayakkk.heh.aku update nie pown bajek ade idea?tade pown.aku saje menaep ikot tgn aku nie.bia laa.tadi aku walking walking kat blog orang.lawanye laa blog dyowg,dyorg nie pkai sihir ke nk lawakan blog.?bapak jelez.heh.blog sape lawa sgt tuh?ade ah.t dea bgge nk matie pulak.HAHA.

aku da tuka lagu blog aku.Love Like Woe^The Ready Set.aku taktahu sape n muncul dary mane dyorg nie tpi first time aku dgr kat HITZ tros aku sangap.aggote band pown kiud kiud gak.*yes yes ,ade can nie..
STOP.

esok aku kua ngan mmbe aku kowt.nk carie brg pmpuan ckit.hell yeah.aku kan da jadi GURLYY.lupe?kasi hantuk pale kao kat dinding,bru igt.gune ckit medula oblongata kao.heh.istilah sains ckit.ceh,bajek sains A je.mmpus laa.-__-.aku tgh tggu msg beliau nie.mane dea.dary smlm ag.sabar je sabar jee.
k la peeps.akn bsambung nnti.

DAAAA~



No comments:

Post a Comment