DOMO.

Topik UMUM :)

Hugs Pictures, Images and Photos
*gamba tade kaitan.

HAHA.aku suke buad gmba tade kaitan ngan entry.haish!well,arinie aku nk cite psal tajuk UMUM.HAHA.

teruskan teruskn.korg suke kwn ngan GAY,LES,PENGKID or moreover?

pade yg taktahu ape maknenye itu.

GAY ialah lelaky yg bminat kpd kaum lelaky.*EWWWW
LES = perempuan yg bminat sesame perempuan *wtf ?
PENGKID : perempuan bpakaian lelaky yg berminat kpde pempuan.*erk?
PONDAN/NYAH : lelaky bpakaian pempuan dan bminat kpd LELAKY *HUH??!

itu mengikut fahaman aku laa.kalo sala ,tlg ckp oke.mgkin pmikiran aku laen.who knows.

so,korang suke berkawan dgn mereke nie?aku tade kwn GAY,LES,PONDAN nie.well,pengkid ade.ade dlm senarai frenlist aku kat FB.xsilap aku ade due orang.yg sorang suda ade awek cine cun.nk tahu name?takyah laa.aku bukan nk memalukan dyorg.aku cume ckp sal pkare nie.
selame aku kwn ngan dyowg la kan,dyowg baek.tapi haty haty la.bole jtoh cinte kat dyowg nie! HAHA.aku takk minat pown..cume dyowg nie bile bcakap,manisss je mulut .sbijik mcm lelaky yg nk ayat pmpuan.sopan laa.nk mgusha kan?mesty ah gune ayat BAEK PUNYE.muke pown jambu jeee.so haty haty laa.

yg sowg tuh,B.first time aku kenal dea from MYSPACE.lame dah.aku mati mati igt dea laky dlu! bongok betol! tade ah,cbe kao bygkan org yg rambut pndek,pkai kemeje hitam,pkai tie ape smue.xke mcm LELAKY!muke jambu je.:O. then bru aku tau dea pmpuan.sbb dea ckp kat aku..pergh malu gile.aku tahu mesty dlm haty dea,terase.ye laaa,aku ckp dea nsem.ADE KE PMPUAN DIGELAR NSEM?.tak ptut kan.sala aku jugak.ptut tgk b**bs dea betol betol.-___-.*soryy sensored.haha.then kamy smbung kwn kat FB,dea still style same,mcm boyss.ade awek pulak tuh! n lawa laaa.awww.penah dea buad sttus,dea nk smpan rambut pnjg.aku hepy gle la! yela,aku mmg harap dea jadi gurl balek weh.tapi then aku pike pulak,kalo dea jadi gurl balek,rambut pnjg pew smue,awek dea nk cmpak mane?-____-.mesty susah utk dea.hish.

aha.ade org ckp couple ngan pengkid nie best sbb kalo pengkid yg keje,besenye dea akan tunaikan ape shje awek dea mintak.itu aku tak pasti,ini kwn aku dlu bgitahu laa.aku just oh oh yeke.gitu je.ade jugak pengkid yg nsem.-________-.tapi aku xjumpe ag yg gitu,yg jambu2 je ade.

setakat nie,aku tak benci pown kat dyowg.wlopon dyowg mcm tuh,dyowg baek doe.same je mcm kte,cume yg beze,DERIA RASE PILIHAN HATY kowt.geli tuh mmg la geli jugak.tpi.ape nk buad.aku harap si B tuh bjaye ubah dri dea jadi gurl balek.sweet je kao.jgn la pkai tie kemeje mcm laky tuh.mcm laky.-___-.aku hormat je kat dyowg.mybe korg geli laa kan?tapi aku oke laa ag.dyowg bukan jht sgt pown.aku bukan back up tapi ntah,selame aku kwn mereke,oke jee.:)


No comments:

Post a Comment