DOMO.

baby baby baby ohhh~




Nampak sodap .


wah. da lame gile babi tak update. *babi ke?==' . Serious penat . Hey hey korang buad ape huh? Helooo~. Okay fine. Salu bia aku cakap sorang. Aku nak edit blog nie but taktahu nak edit cane. Erk. I mean, M-A-L-A-S. Heh. Boleh tolong editkan? Banyak lahh. Sah sah the answer is NO WAY ,right? See,aku bole agak. =='



Pesta liar. *sabit.

As you can see, gamba diatas mengenai FRIENDS. Bukan Pesta Liar . Yes, Tahun nie tahun last di sekolah menengah. Mungkin nanti dah tak jumpa kawan kawan . Know what. kalo bole aku nak enjoy puaspuas tahun nie dengan membe2 but SPM is more important .What? Sijil Pergi Mati penting? Boleh blah lah. But serious, aku nak enjoy this year dan save semua kenangan tahun nie dalam pendrive then burn dalam CD. Slideshow bile da tue ganyut t. Macam best. :O



Style or TRASH? =='


Freedom is what I'm looking for :).

Well,aku rase ape yang aku rase tuh betol. Ape kao rase tentang ape aku rase?
Rase rase bodoh? Tuih

No comments:

Post a Comment