DOMO.

Today was like a fairytale?


Penad. Best baring gini.


Was like a fairytale mu. aha. Tajuk gile merapu. HAHA. Hari ini hari Sabtu, merentas desa lahh . Wah wah. Semangat aku pergi tadi dgn harapan mbawe balek pingat lahh nak show off kat mak aku,kononnye aku anak berguna. *Sabit..Konon nye laa. Heh. Fine, lari lembab macam kekure. Ade haty kao nak pingat tuh, ieho? Berangan lah. =='.

Aku balek balek umah. "Wow wow woooo.laptooppp bebeh!!" . Selok nak mati. Kenape? Coz abang aku selalu SANGAT bawak laptop beliau nie ke tmpat keje. Nak maen game la knon. Aku pown sumbat laaa menunggu beliau pulang rumah dengan mate bsinar2 hampir SETIAP HARY. Kso, bile ade laptop nie, mule ar reaksi aku boom boom pow. :D.


Peeewit. Lawawooo kasut pmpuan tuh <3

Actually ,sekarang aku dalam mood ksedihan. Why? Lets keep it as a secret huh? :'). Aku tunggu kao tunggu aku. Masalahnye, ade 1,2,3,4 lagi. What the hell. =='. Hey, aku takut berhadapan dengan reaksi kao. Kao tahu tak kao menyeramkan? Taktahu kan? Oke fine, aku bgitahu lah nie. Kao buad aku gelisah. Kao buad aku berpeluh. Kao buad aku rasa macam macam perasaan seram. Aku takut dengan kao. Sangat. :'(




Kenape kejam sangat?


Kao memang sengaje kan. Ikot kao la weh. Malas ah nak care.Handphone aku da ar rosak sekarang. Sial doe. Due2 sim aku takbole pakai. Nak mesej sape sape pown tak bole. Macam haram. I wanna NEW PHONE. Macam dalam gambar tuh . Momma momma,puh-leasee. Gimme that one!For sure TAKBOLE..Why why? SPM la gile. Nak fon baru? Sekaly lagi kao berangan je laa ieho. HAHAHA. Padan muke kao.


Wow.

Dah lame aku tak update update kan? Well, aku tahu mesty ade yang rindu. Mehehe. xD. Koya kao disitu ,ieho. Erm. Bile laa aku nak terpilih dalam menembak nie. BILE WEH BILE?! Masih lagi dalam ltihan pegang rifle. Bosan lah. Pahceroh ar rasenye. Sampai lebam kat jari aku,belah kiri,jari FUCK sebab pegang bnde tuh. Aku harap sangat terpilih. Aku suke maen rifle tuh, serious sgtsgt suke. Doakan aku please? :)

Keyh la, bosan da nie. Aku nak tido.

Kthanksbye.

XoXo







No comments:

Post a Comment