DOMO.

-..-


*takde motif*

Takde ape nak post. Aku bosan lah. Bosan dengan semua. Huh. Sekarang masa untuk ingat mase silam. AHA. Sekarang tibe2 teringat Sherry, kawan baik aku kat sekolah lah. Masa darjah 4,aku sekelas dengan beliau tapi jarang bertego sape sebab pade aku,darjat kami laen. HAHAHA. bodo ,igt cite cinderela ke ape. Urghh. Penah sekali kacip dea pergi kat aku,sherry pown ade laa mase tuh.

Si kacik : Fatihah,jum pegi rehat same. :D
Aku : Umm.*aku tengok muke Sherry time tuh buad muke annoying ngan aku.* Umm takpelah, xnak rehatlah. Awak pergilah. :)

haha. Bile pike pike balek, tak sangka budak yang penah buat muke annoying ngan aku nie sekarang jadi kawan baek aku? Bertuah kau kawan ngan aku tahu tak. xD
Oke done.



Semalam shooting serious as hell. Like I said,semalam swimming di kat Wisma Belia. Aku ngan Sherry redi la nie, ngan tudung spare la ape la,everything is clear. Semua yang pada asalnya bertudung mencabut tudung mereka dengan alasan swimming punya pasal lah? Ade sesetengah mereka memandang kami dengan pelik. Kata mereka, "eh mandi pakai tudung?" . And so what? Kau kesah ape. Double fuck aku kasi. Kami keluar2 pegi kat pool, coach rusia perempuan itu cakap kat kitowg. "cabut tudung anda sekarang". And I was like >:O. Then sherry was like "What?".

APE KAMI BUAT SELEPAS ITU?

Do it or Die?


Helo,aku tahu aku kua ngan mmbe2 aku g mane2 freehair but puh-leaseeeeeeee lah,dalam sukan nie,aku nak imej baek,aku nak kekalkan imej baek aku. Omputeh tuh serious agak bodoh di situ. Ape dea tak paham ke ape? Lembap ke babi ke? Sial.-..-. Oh anda sangke kami bukak? Oh tidak same sekali. Kami cakap "takmahu". Dea suh cabut jugak,pkai cap berenang tuh la ape la,still nampak leher aku rase. Betul tak? Bodoh kan omputeh nie. Lantak lah,kami duduk kat tandas dan main air kat bhgian laen. Kami adu kat coach lelaki yg agak beriman. Luckily,dea paham dan tak kesah dengan care kami. :). Aku syg sgtsgt kat coach tuh tahu takk. Dea jea yang paling memahami. Thanks so much. Nak harap omputeh paham budaye adat kite? Lambat lagiii.



Kemudian,tiba sesi tuka baju dalam toilet gurl. Ofcourse la smue pmpuan. Tapi kenape terlalu terbuka? Serious aku cakap,aku tak pernah nak cabut baju tanggal seluar even depan kwn2 baek aku. Kira nampak bikini je la. But HAMPIR SEMUA buad style omputeh. Siap berjalan2 berbikini mcm tuh dalam tandas tuh. Kau tak malu ke? Taik .Jahil2 aku takde laa terlampau sosial macam tuh. Erghh. Dyorg macam org barat dah . Takde adat ketimuran langsung. Kalau macam tuh, baik tak payah hidop la. Pergi mati.

Oke aku marah dan penat dan sakit.

Kthanksbye.


Lots Of Love,
EYHO :3

No comments:

Post a Comment