DOMO.

Buah Haty(s) :D






Oh Hai semua~ *gedikgedik*. HAHAHAHA. Sial. xD. Hari nie aku nak cerita lah mengenai buah haty aku yang terkenal gile babeng nie. Whattt? Tak kenal? Eww. You're sucks. *amek kao. Sile hala kan cursor anda pada gmbar di atas untuk lebih jelas :D. Ape? Tak nampak? Bute. Okay fine, aku bagi gmbar ag khas utk si bute seperti KAU.



Haa. Hambek. Dari kepale ke kaky aku bagi. FULL. HAHA. Name die Justin Drew Bieber yang teramat la comel mel mel.:). Aku dengan dia dah lame kenal nie. Kalau jumpe,siap set set boom boom ag ah. Jeles dok jeles dok? HAHAHA. Tahu doh mu jeles. Hah? Tak jeles? Erk. Shut up. =='. Okay sambung. So kire aku nie memang kamceng ahh dgn dea nie. Aku tangkap cintan dengan dea taw. Dan dea pown same. Oh my babyyy. XD. Kitorang bcinte la kire kire 10 tahun. *bapok lame*. xD. Then datang ah seko minah nie. Name dea Selena Gomez. Dia merampas Bieb aku. :'(. Betape kecewenye aku. Huh. Takpe takpe. *sobbing*


Oh selepas Justin Bieber. Aku dengan si mamat kacak nie haa. Nak tengok? Oke nah :D


alamak tak jelas muke Bf aku tuh. Kejap kejap. :D

Haa. Jeng jeng. Nie lah dea. Oliver Sykes atau Oliver Skyes, Pergh. Tergode kan? XD. Dia nie buah haty aku num due. Well, mase aku dengan JB,aku dengan dea sekaly. HAHHAHAHAHA.*ketawe kejam*. Aku bercinte dengan dea tak lame la weh. Sekejap je pown. Aku dengan dea nie hampir bertunang tapi disebabkan dea sayang tatu2 dea lebih drpd aku. Okay fine la,byebye. :P

Yang num 3 tuh ade mmg ade iaitu COLLIN MORGAN. Ahh malasnye nak carie gmba dea. ;p. Aku dengan dea weh sekarang. Bahagie gile. Ase nak smackdown dea hary hary. Punye sayang aku kat dea<3.



AKU SAYANNGGGGG DYORANGG <3 <3




No comments:

Post a Comment