DOMO.

Happy-ing :)



Hello peeps :D

Takde story sangat lah hary inie. Aku sungguh lapar. Woah. HAHA. Oh yak. Semalam aku webcam dengan si kachak,Gigolo. xD. Okay fine, aku cair tengok dea senyum Wadefak. Kenape comel sangat? XD. Dengan hidung mancung nye dan memakai headphone tuh, you're look like a prince charming bebeh .:). Eh. Prince charming pakai mahkota kan? Bhaha. Well, zaman da moden, pakai headphone pown jadi lahh <3.

Oh ye, si celake tu mencari aku balek. HAHAHA. Tak paham lah aku. Lepas buang aku jauhjauh,dea bole heyhey aku smule. Oh sorry, aku dah delete kau laaa :).

SILA PERGI MATI YEA AWAK .

*langsi ayat mu ,eyho*.

ahh kesah pulak.


*lapa aku tengok*

"KEBOSANAN MILIK AKU SORANG'

Yeah. Aku petik dary ayat kawan aku. Yea. Bosan nye. :(. Taktahu nak buat ape. Online Online Online Online sampai mati. *amek kao*. Heh. Aku design sikit dah blog nie. Memang agak burok. And simple huh? Banyak sangat benda myemak dulu,terjojol mata aku nak tengok. =='

and skunk da cun sikit kan?

Well~






Aku nak beli handphone . tapi. takde duit. Anyone bole sponsor? HAHAH. Suke suke jea aku mintak. *eh suke haty aku lah.* .Erk. Nak harapkan korang,berangan je lah. heh. Handphone handphone handphone. Kan best kalau jadi orang kaye? Semua dapat. Nak itu,dapat. Nak ini,dapat. Well, bersyukur je lah ieho dengan ape kau ade. Kurang2 kau ade jugak handphone. Daripada yang takde tuh? Ag sebek daripda muuu. HAHAHA. Takpe laa. Nak beli ape ape,aku kumpul sendiri je la duit. Taknak susah kan mak .:'(


Grow up and stop being too childish :)





No comments:

Post a Comment