DOMO.

HEHEHE. :D


Assalamualaikum ~ *baeknye* tehehe. :D





Lame tak update blog buruk comel nie seh . Aip. Tak update laah sebab sebok sangat ke result ujian aku. Serious agak teruk laa. Nak tahu ke result? Err,tak yah lah. Nanti kau kau hina aku la. T^T.


LUPAKAN.

Oh sekarang aku tengah bosan gile gile duh. Kedit takde . Tak dapat lah message bull dog tuh. Erk, I mean budak ituu.. HAHAHA. Gedik ah,sepok nok? Grrr.


Woot weet. Aku nak cakap sikit tentang cite cite aku yang tak pasti tuh. Dah Form5 still takde cite2. -..-. Sekarang ade but cite2 tuh agak lain dan mesti "hah?what?nak jadi tuh ke?". Okay fine,buat mase nie. Aku cume nampak tuh je sebagai impian aku. Kalau ade cite2 laen,aku tukar lahh duh.

Well aku nak jadi macam dia nie.






Vokalis.

See. Mungkin macam angan angan bodoh. Tapi ntah aku sangat berminat terhadap music. Serious lah aku cakap. Mungkin music yang macam Paramore, MCR, Muse. Rockstar yang ada band sendiri . Contoh band Malaysia, Bunkface, MUH, The Times and something like that lah. Atau music yang macam Never Shout Never, The Times :). Semalam aku cakap la kat Si EHEM tuh pasal cite2 aku yang kosong lah kononnya. Aku main main cakap nak jadi GITARIS pada mulanye. But then, dia suh aku ambek kelas vokal and jadi vokalis. Aku -..- HAHAHA. Katanye ,kalau aku ambek kelas vokal nanti,masuk lah band dia. *what?*. Okay actually,aku lupa dia memang dah ade band. Memang dah ade buat persembahan. Aku baru teringat lah. Peluang dah terbuka kan? HAHA. Abang dia sendiri ade studio dah. Err. So how,eyho? Erghh. Tengok dulu cite2 laen please.

GITARIS.


Sory,aku malas search gambar gitaris. HAHA :D

Oh wow. Gitaris yarh? HAHA. Ape? Yuna,Ana Raffali reti main gitar. Why not kalau aku nak belajar? See. Aku suka gitar. Terutama gitar elektrik. HAHAHA. Aku tahu macam lelaki. Ahh. Peduli pulak aku. Aku minat dan aku minat. Paham? -..-



Okay buat masa nie. Aku cuma nampak itu saje. Coz itu lah yang aku minat. Mungkin nanti akan berubah. Tunggu je lah. :)

No comments:

Post a Comment