DOMO.

3 words 1 meaning :D



Hey hey HELLO baybeh. HAHA :).

Morninggg! Opss. Its already 12. Err. -,-

Aku dah mula suka Never Shout Never . Oh boleh click link tuh untuk kenali lebih dekat. For sure korang malas kan.
HAHA.-..-. Nie pown mula mula aku taktahu langsung sebab band nie TAK BERAPE FAMOUS DAN TAK BERAPE DIKENALI dan aku pown Hell ohh hell oh,lagu natang ape nieeeeeee. Him la yang kenalkan aku dengan lagu2 band tuh. Konon nye nak tuju kat aku la? HAHA. Aku pown dengar dengar "Ouch.Wow,its awesome!". Serious sangat sweet. Oh lagu kat blog aku nie lagu band tuh jugak. Tapi aku lebih suka lagu nie.


CLICK LA. Jangan risau,tak loading lame pown sebab file nye tak berat berkilo2? :)


Oke stop.

Oh so beautiful.


Dia si gebu sudah berubah. Pelik dengan perangainye. Sangat lain. Entah kenape. Aku yang salah atau..? Dia dah tak macam dulu. -..-. Si gebu, kau pulanglah baek baek.Jaga diri. Ingat kite BFF selamenye. Tak kan lebih dan kurang. Cukup BFF :)

WEH KASUT TUH LA YANG AKU NAK !!!


Ayat hafazan aku tak hafal lagi. Keje PEKA Chemis and Physic pown tak buat buat. Karangan pertandingan pun ohmyyyy. Ape kau nak menambah kan keje kau lagi ke,eyho? Wadepak

Totally boredome sekarang. Hujan lebat gila. Aduh. Esok dah sekolah. Ape nie ape nie. Aku taknak sekolah lagi! Aku tak puas lagi bercutiiii. Gahh. Im stuck.

Hey. Dah jadi Married now. XD. Eyho,behave yourself ! Jangan nak sial sangat perangai. Sepak kunk,mati mu .Mati katok. -,-. Wee~. Dia. hebat orangnya. Dan aku rase aku hebat mmiliki beliau. :D. Heh, harap kekal je la yaw.


Btw nie patung Justin Bieber kat Madame Tussauds tuh. Baru buat jea nie. Comel jea duh. Kalau la aku dapat snap gmbar dengan patung tuh,bangge weh bangge!




No comments:

Post a Comment