DOMO.

Last on forever :)

Byebye. Abg aku nak terminate berukband dan jual laptop nie. :). Keyh fine sedeh jugak but sokay laa, spm spm spm. Godaan bole dihapuskan.

Menembak. Aku ingat nak quit tapi tibe tibe esok akan dapat borang jadi atlet tetap. Cane nie eyho? :'(.

Kem. Setan tuh pakse pegi jugak. Taknak n TAKNAK.

Keje sekolah? Nak buad la nie. Sebok ah.

Baby? I love him too much. Gegat,aku dah mula sayang kau gila gila. Aku tahu kau pown macam tuh jugak :). Kadang2 kau sweet gila sampai aku nak ternanges. Thanks so much for become my prince. I do love you ,hunny. Aku percaya kau.

Ami? Dah takde feels kat kau dah. Sorry :|.
Padini? Kau nie, bengong ork? Grr. :/
Sya , penipu ah kau. Huh.


Jaga diri semua. Aku dah takkan on dah rase nya. :).

To Syai, Zon, Pig, Padini, Manaf, Farah, Momi, Dayah, Afro, Farul, semua lah. Aku sayang korang :3.
Nanti aku beli laptop baru,enjoy balek. . Bile? lambat lagii~

4 comments:

Farah said...

ala3 :'(
asl cmnie lak :(

Anonymous said...

sayang kau jugeeeee.
Kem tu? tak ya pegi takpe. First come first serve right?

Anonymous said...

Manaf : my abg laa. nak jual pulak.-..-

syai : :D. HAHA. Aku buad senyap dulu la kat c badak tuh

nobody said...

IMY :'(

Post a Comment