DOMO.

Care care care? Wadefak


*cilok drpd TUMBLR syai :D



Oh,sekarang aku sedang mengalami pertumbuhan diri. *PERCAYE LA TU*. Har har. Tak la, aku tengah chickenpox err lbeh best kalo dipanggil demam tercampak. -,-. Tak lawak? Then,sape kate lawak? Bodohh. HEH. Aku jugak baru putus. WOW, its like MALANG BERTIMPE2? HAHA. Tak la, dugaan la ngok. Grr. Salah aku jugak. 100% kesalahan aku. Lelaki itu lelaki terbaik yang aku pernah kenal . Serious. DAH TU, kau putus dgn dea,kenape EYHO? HAHAHAHA -,-. Ade la benda yang aku dah buat. Aku jadi kawan dea ag sesuai kot. BFF <3


Tajuk Care care tuh. Hmm. Thanks to all my friends yang doakan aku cepat sembuh,cepat sehad. Dan terime kasih juga kepada blabla. Ingat dapat award ke ape . Pfft.

Betul cakap mak aku, kita sebagai orang perempuan kena cari orang yang sayangkan kita bukan nya orang yang kita sayang,nanti kita jugak akan merana. Aku berpegang teguh dengan kata2 tuh sekarang. Ada sorang lelaki, aku tak penah sedar kewujudan dia. TAK PERNAH. Tapi sekarang. Aku banyak sedar. Terutama semalam. Meh aku story.

Dea suke aku last year. Sampai sekarang. Lame kan? Tapi aku tak sedar. Teruk kan? Kan kan? Angguk je la. -,-
Aku kenal dea .YES through FB. Right bebeh. Name aku dlm FB dulu ade CULLEN. Muncul 1 group cullen. Aku terjoin kot. Then mamat tuh ade sekali ar. Kitorang memang cakap gune AKU KO. Aku cakap Bangang Bengong Korokmu Natang selambe aje dengan dea. DEA POWN SAME OKE. YE,kami 1 kepale.


Then dea add aku.Aku approve. *macam la kau taktahu HAHA*. Dea mintak num aku, aku takbagi. Memang kire aku TAKNAK BAGI. HAHAHA. Then aku ubah topik,oke. Then dea mintak ag. Hari laen pulak. AKU TAK BAGI JUGAK. Betape degilnye aku. HAHA.-,-. Aku alih topik,aku cakap aku NAK CD JB,dea kate OKE,AKU BELIKAN UTK KAU,NAK? Aku pown blink blink. xD. Well,aku kannn.

Then dea mintak la num aku, at last aku bagi la. Org nk bagi aku CD,takkan bodoh sangat aku nak tolak? Wahaha. Dea kate dea bagi CD tuh sebab dea suke aku,kire nak bagi aku hadiah la,and nak num aku. Itu dia cite kat aku semalam la. HAHA.

First day aku demam campak yang agak serious, terus dia call aku. "Weh,kau sehad ke tak hah?" .Ayat pertame dia. Aku terharu. Thanks. :'). Then mlm smlm la smue dea cite. Aku msg dea smlm,tak rep. Aneh la,takpenah tak rep msg aku. -,-. Malam tuh on fb sesame. KEBETULAN.

Katenye,parents dea rampas hp coz dea blek midnite. Parents dea bace msg aku,tak bgi dea kawan dgn aku. OKAY FINE. Aku pown cakap je la, "Dengar je ah cakap parents kau,takyah kwn aku,hilang aku,oke je beb :)". Dea trus PERGH.

WEI :'(. SEDEH AKU TAHU TAK. AKU NK KWAN DGN KAU! KAU XYAH AH PEDULI APE PARENTS AKU CAKAP. KALAU KAU TAKDE, AKU TAKTAHU LA. PLEASE LAAAAAAA WEH.

Aku terkesima dan tersentap. Dan dia cite semua2 nye. From A to Z. Then baru aku sedar. Kenape aku tak sedar dia sangat suka kan aku?

BUT THE MAIN THING IS.



AKU TAKDE APE APE PERASAAN KAT DIA.
-,-





No comments:

Post a Comment