DOMO.

M.A.S.A


Talking bout time. Hard time. Eazayyy time. Rest time. Dead time. --'. Hey, what bout STUDY TIME?! Wadefak. Erghh. Yea yea,study timeeee. Maybe next week? Heh. Forget it.

Aku dalam hard time sekarang. I mean,its tough :(. Dan aku weak. Sangat weak. Sakit badan semua ade ubatnya, tapi kalau hati yang terluka,ade ke penawar?Mestilah takde, Pehal aku tanye ag. Dasar stupid. --'.


YES I AM.

Hmm.


Aku harap sangat bole hangout dengan kawan2 aku sekarang. Entah. Aku sangat perlukan mereka. Sangat. Aku nak ketawe kuat kuat , nak buat bising sampai orang meluat, nak buat suke suke hati aku, nak bunuh orang ramai ramai, Gahh I miss that :(

OH YE, aku nak nangis kuat kuat jugak.
Can I?



*suami aku HAHA*



*mentang2 kau lawa,kau bagus lah? -,-*


Budak tuh. Sanggup keje untuk aku,semate2 nak beli kan aku DOMO. -,-.

1 comment:

Anonymous said...

jb

Post a Comment