DOMO.

Aishiteru .

*yang belah kanan tuh AKU*.

Patutnya hari ni ade kem ape ntah. Haram aku nak pergi. -,-. Oh yea,! Seronok bercinta dengan orang yang kita tak cinta kan? HAHA. Aku tengah cuba. Syarat senang, Jangan sampai betul2 jatuh cinta antare 1 same lain.#cool kan? Well, aku anggap nie asa game yang dah mendapat persetujuan dua pihak :3. Aku tak mainkan sape sape okay. Hurgh. Wish aku berjaye main game nie ye.

GAME PERCINTAAN . :D


*pixie dust* :D

Pig takguna. -,-. Benci kau benci kau. Tuih . Cakap ini tapi kau buat itu. Nampak sangat kau menipu aku. Jangan nak mainkan aku sangat lah,*sigh*


*cantek gambar nie*

Weh Pakmin, aku nak sangat cakap kat kau ,aku benci gile babi kat kau,kau nie memangg ah!.#tipu. Tak,aku nk cakap, kau jahat sangat pehal hah,KENAPE mcm nieee!.#tipu. Oke foineee, sebenarnye aku nak sangat cakap kat kau,emm, Jadilah putera aku balik, aku akan jage kau elok elok, aku akan jadi gf yang baik utk kau.#betul. Bagilah aku peluang yang terakhir. Tapi kau TAK kan bagi aku chance dah kan. Aku faham :'). Aku nie apelah sangat.



Kate orang,

Lelaki baik untuk perempuan baik. :').

Aku tak cukup baik lagi sebab tu asik dapat lelaki yang salah. HAHAHA. Padan muke aku.






No comments:

Post a Comment