DOMO.

Maaf.



sori, aku dah alergic dengan lelaki yang dah bercouple. Sebab tuh,aku dah tak dekat dengan korang. Biar lah aku sendiri, Aku taknak dekat, taknak tahu pasal kau kau dan kau di hujung sane tuh. Jangan campur urusan aku. Jangan sebok nak tanye soklan bodoh,"Hey kenape lately,kau change a lot,dah tak tego aku". Oh mann, soalan tuh patut aku tuju balek dekat kau. Kau jawab la sendiri. Main jauh jauh daripada aku. Aku GELI. okay,thats it.


*miawrr,gmba nie O.o*

Damn,hot gila gamba. Nak hot lagi? HAHAHA. Pegi Youjizz lah bodoh. Kau ingat nie web lucah. Pfft -,-. Aku tak study lagi. Bole stay cool pulak. Haih. Entah la -,-. Oh ye, sepupu2 dan sedare2 yang AKU TAK KENAL SGT mule add aku kat FB. Aku tak rapat LANGSUNG dgn mereka,ntah hape aku nak panggil dyowrg pown aku taktahu. Heh. Macam pelik je.

CERITE TAKDE KAITAN DENGAN GAMBAR KAN? ADA? ADA? ADA AKU KESAH? -,-



Okay laa, malas la nk taip ape ape. LAGIPUN, si ABU FAIQ tuh nak melawat blog nie katenye, shit aku segan. *bajet dea nak g umah kau kan. HAHAHHA. Suka haty aku lah.


Kbye :D








No comments:

Post a Comment