DOMO.

bace ar ngok

sunny kisses Pictures, Images and Photos



TAKE NOTE THIS NOTIFICATIONs.

haeh.aku akan
jarangkan online-ing and update-ing blog.OMG OMG.why?becoz,pekse akher taon da maken dekat n then mggu nie terlalu bz seyh.aku tak dapat teruskan pjuangan aku utk online-ing.wuuuu.;((.esok ade plantikan watikah utk pare pgawas.WOW.1st time aku akan naek pntas,gugup doe.=,=.tadi pown ade practise,aku tunduk hormat ke arah mane ntah.*pttnye hale ke pgetue.LOL.n mlm esok jugak ade jamuan kpd pare mawas mawas inie smue.haeh.blek tgh mlm asenye.aku TAKNAK pegi,tapi TERpakse wehhhh.:((.smlm aku da berdebat ngan ckgu pgawas tuh.dea menang laaaaaa.haiyaaa.inie nie ape aku ckp,nk g jamuan tuh kne baya sbenanye.haeh.

aku : cikgu.emm.sye takbole pegi la ckguu.
ckgu : knape pulak xbole pegi?!*mke garang.
aku : errrr,mak sye xbrape benarkan laaa.*ayat bodoh.
ckgu : awk tahu tak ckgu blablah*bleterrr.
aku : =,=.
ckgu : sye tak kire,sye nak awk dtg jugak!*tone tggi.
aku : ckgu!bukan ape,sye bmasalah dary segi kewangan ckgu,ckgu tahu tak parents sye da berabeh duet nk bli baju nie,kot nie,kasowt nie.ckgu tahu tak,hmpir RM200 ckgu!pastu nk baya jmuan nie pulak,kalau ckgu yg bayarkan utk sye,tahan jugak.nie takk.haeh*ade sowg kakak pgwas tuh mnunjukkan ibu jarinye,menandekan kate2 aku bgus.HAHA.bgge2.
ckgu : =,=sye bkn ape,sye pham ctuasi awk tuh.mcm nie laa,utk awk,ckgu bagi diskaun habes2 utk awk,boleh?
aku : bape ckgu?law RM5 oke ar ckgu.*HAHAH.lbeh2 aku.xD
ckgu : byk cantex awk!xbole la RM5.melampau sgt la tuh blablablah.*malas taep.

akhernye dea mberi diskaun baek pnye kat aku disebabkan aku mberi hujah yg tepat dan alasan yg sanad kukuh kpde beliau.maka scare tak lgsg,aku kne la pegi.tapi acely.mmg aku malaz gle babun doe.malaz!bsan ahh,aku nk dowk umah.wuuuu.

STOP smpai cnie cte bengong tuh.LOL.

oh yarh oh yarh,doakan aku ye peperiksaan akher tahun nie.ARGHH!takut gle.:(((
kpde AMIRUL FAHMI,smoge awk dpt jwb ketas dgn elok.sye malu nk anta msg kat awk stelah mlukekan haty awk dgn cukup parah.maafkan sye.tapi sye ttap doakan awk bjaye n xhampekan parents awk.brusehe la ye?sye minx mf krane mlawan awk aritu,sye ttap aggp awk kwn terbaek yg penah sye ade selame 16tahun sye hidup.sanad2 terime kaseh.:)


kpd Batman,smlm aku mrajuk ngan kau.kau xpjuk aku.HAHAHA.bengong.last2 aku yg g pujuk kau pdehal aku yang merajuk.ntah hape hape.=,=.aku syg kau pahcerohhh ah b.bhahah.oke,ayat2 aku mmg langsi dgn dea.:)

hey blogger,ILOVEU :)


No comments:

Post a Comment