DOMO.

nothing to do.LOL




wah.bwu arinie bole update.woo.;p.amm.yeah ,smlm aku pegi Jenderak,tahu tak tahu tak??alaa,dlm pahang jugak,umah sedare aku.aku balek c2 bcoz ade kendury kwen ahh.mmg besh ah jugak.nak2 mase pgantin tuh maen tgkap2 gmba.perghh,TERUJA siak.HAHAHHAHA.dyowg peluk2.WOW.xD.then ade 1 adegan tuh.*mcm drama.ala,c lelaky peluk pgantin gurl,sipi sipi nk chiom mlowt pmpuan tuh.PERGHH PERGH PERGHH.haha.aku tgk pown jadi malu doe.=,=.then ,ade macek2 yg tgk mereke tuh,ckp "simpan laa utk mlm kunk".HAHA.penoh maksod siod,aku pown gelak sekaly.xD.ape laa,blue aje macek2 zmn skunk.;p.STOP :)

today pule.byk gile keje skola.n arinie jugak,1st day aku menyarungkan baju kurung biru di sekolah.WOW.kwn2 aku smue tkejut jugak laa.haha.=,=.ade kwn aku kate,"aku tak sangke kau nak jadi pengawas weh".ade jugak yang kate,"cant beliv it ure prefect now".HAHA.jahad sanad ke aku nie?LOL.=,=.

skunk aku mgantuk,entry pown da mcm ape ntah,idea smaken jaoh berlary mniggalkan aku di tepi gantang blablabla.*mgarot.=,=.ahh.otak aku mcm ape bnde ntah skunk,xbape elok nk bfungsi.haehh.

weh.kedit aku tade.T_T


No comments:

Post a Comment