DOMO.

fight yeah.


autumn photography Pictures, Images and Photos


entry aku harinie mmg berkaitan!yeah.

tadie en mase recess time,ade sowg bdak laky kelaz aku ,senang2 kte amek nme A la oke,dea pggil aku mate mate,oke pham dowk?kowg igt lagi tak yg meje aku kene toreh tuh tules mate mate tuju ke aku la,aku pown tpana kejap.then aku pggil dea.

aku : hoy A!.cnie kau jap.*marah.
A : ape bnde?
aku : kau ke yang toreh2 meje aku tuh haa.*nada tggi.
A : ble mase pulok aku.bkn ahhh!
aku : law aku dapat tahu kau yang buad,siap kau.kau jgn cabar aku.*aku tuding jari.mke gangster parok ahh.

haha.mmpos kau ah.aku da kate sape yg buad tuh,aku xkn lepaskan.HAHA.then,aku badmood ahh,naek kelaz ngan mke masam.ade budak laky form6 nie duduk kat tgge,aku ngan sherry lalu sbelah dea,dea tnye, gne capital H utk name dea keyh.

H : sape ckgu biasiswa ha?*dea tnye aku.
aku : TAKTAHUUU ah*jwb ngan nada bengang coz aku badmud.
sherry : *dea diam belakang aku.

kmudian,aku ngan sherry g tndas.ble ktowg kua tndas,jmpe balek mamat H tuh ngan sowg kwn dea,Y.

H : haaa,budak due org nie ahhh bapok sombong ngan aku! aku tanye,dea buad derk je!
Y : ohh.yang nie kew.yang mane se.
H : aku taktahu mane se tapi dyowg ahh.
aku : sukahaty ahh nk smbong ke bnde,aku da jwb soklan kau tadi,xdgr ke?!aku jwb TAKTAHU kan.
sherry : bnde gokk koya koya gituu.
*aku masok kelaz..
H : bapok garangnye!
Y : dtg bulan ah tuh.HAHAHHAHAHA
sherry : woi.jage jage ah mlowt tuh,kuang aja sgt kenape!*thengs sherry bekap aku.bodo dywog nie

tbe tbe H dan Y masok kelaz aku ngan sherry,dyowg ddok depan2 ktowg,

aku : da pehalnye?g ah balek kelas.*mke sinis.
H : nape garang sgt nie haa.nape.cbe gtaw ckit.

H ckp ngan aku n Y ckp ngan Sherry.aku xdgr sgt ape mereke ckp.tpi gado2 ahh.=,=

H : alahh,9ti kwen ngan laky jugok kan.ke tanok kwen nie*xsabet.
aku : dohh,bio suke aku laa nk kwen ke tak.bkn aku nk kwen ngan kau pown!
H : perhh.gne aku kau,hormat ar ckit,tue nie.pggil la abang ke.
aku : heyhey.soryy.tue ke mude ke,aku hormat ngan org yg hormat ngan aku oke.bakpe nk ngarot gituu.
Sherry : aku takde abg oke,bakpe pulok aku nk pggil kau abg.=,=
H : mke comel doh!tapi garang !syg betol laahh.
aku : da tuh,myusahkan kau ke.g ah balek kelas kau.sebok ah weh.

then mereke2 da ptus ase,mereke balek kelaz.sumpah,aku ase nk pijak2 muke dyowg.bajek ah kau.form6 je.igt aku tkut ke?=,=.nk aku pggil kau abg?bole blah.



No comments:

Post a Comment