DOMO.

smue orang


Love Pictures, Images and Photos


nak everlasting relationship bukan?aku juge macam tuh.ape korang fikir aku suka couple putus couple putus?ahh.aku bukan begitu la mangkuk.stiap kaly aku dgn lelaky bginie bginie,pasty ade yang xmyenangkan aku.yes,aku mengaku selalunye dlm stiap hubungan.aku yang pergi meninggalkan kaum adam bukannye mereke.bkn aku xcube kekal,aku cube .kdg kdg ade yang sangat jahad shinggekan aku tak dapat mnasihati beliau.ade juga jenis jeniz laen.aku dah xingat.


tapi smpai skarang,ade 1 lelaky yang aku sgt sgt terkilan sbb mlukekan dea.aku tahu dea sygkan aku suatu mase dhulu,aku juge sgt bharap bole kekal dgn dea.dlu lah,tpi sygnye.aku yang taktahan,lalu mninggalkan dea.ade sbbnye.tpi bkn sbb owg ketige,mslhnye aku tak dapat mnunggu dea.kwn kwn aku kate aku sgt bodoh dan teruk sbb aku lepaskan sowg laky yg baek dan kacak.pde aku,mmg dea kacak,sgt puteh.kdg2 aku tingat dea,aku sayu.sbb aku dah buad dea kcewe.aku xlyak nk minx maaf kat dea sbb aku tahu aku malu.mgkin sekarang dea dah tuka nom dah agaknye.ato mgkin jge dea da dpat owg laen.aku pown taktahu.sehad ke dea.bagaimane dea skunk.aku nk tahu.tapi aku tkut dea msih marah kpd aku.mmg aku yang bersalah.

skarang nie aku dgn BATMAN aku.aku xletak hrpn tggi atas hubungan kamy.tapi smentare aku tgh bsame dea nie,aku nk jadi gadis yang terbaek yg penah dea ade.aku harapkan begitu.kdg2 hbgn kamy seronok,mcm kwn.yes,aku bebas bsuare.aku suke bgitu.:).dea juge baek owgnye.dea nmpk sederhane.tapi sebenarnye kaye,lgsg xblagak dgn aku.abg dea blaja kat Iowa University,kat U.K.perh perhhh.hebad kan?aku punye tkejut ble dpt tahu hal itu.xmustahil pasnie dea pulak pegi U.K.then,gmba2 dea shopping ngan adek pmpuan dea,smue brg2 branded.aritu pown aku tgk nfon dea,harge RM1000++.huih.tapi dea masih suke mkn di rest. mamak,rest. bese.aha.sgt low profile sdgkan kau high kan.oh yeah,kau juge tggal di kwsn2 elit kan.kwsn org org kaye.haehh.aku xprsan slme nie kau ade harte kekayaan kau sndiri.pndai kau bselindung kan?haha.ape arrr.:)



No comments:

Post a Comment