DOMO.

first date ngan BATMAN.xD

Love Pictures, Images and Photos


HAHA.lawak la tadi.xD.aku ngan dea.kami bertemu di Kuantan Parade,search dekat map keyh.:D.dea pkai jaket puteh,baju puteh.mmg keding geela geela.aku pulak.baju wane ungu lengan panjang.HAHA.aku nmpk aje dea,dea buad2 xnmpk aku.dush.punye arh malu.xD.then,aku g kat dea,aku jerit 'B'.haha.dea sengih2 mcm kerang busuk.haiyaa.;p.then kamy jlan2 dlm kP ituu smpai bsan.masing2 malu tanpe sbrg patah kate.dea diam,aku diam.dea ckp ckp,bwu aku ckp2.HAHA.then tujuan kua ialah nak beli tudung sekolah aku dan kasut.:D.kamy pegi ke tmpat laen pule naek kete dea.WAH,dea ade kete.luckily da ade lesen.lesen moto,kete smue ade.x ar pnas aku nk jln kaky.HAHA.*aku putery lilin seyh.xD.dea pkai kete MYVi wane puteh.suke sanad wane puteh.adoi.;p

kamy jln2 beli ar bnde2 tuhh,:).sweet gile seyh dea tuh.taktahu cane nk ckp tapi kau sweet la sayang.:)..kmudian,kamy naek kete ag pegi pusat beli belah yg laen iaitu Megamall.haha.:).jln2 tuh,aku mmg spesies jln laju,dea pulak kure kure.uhh.taktahan2 betol.HAHA.;p.hrp aje pkwe.xD.tpakse ar jln slow nk mati.aiyaa,then pegi minom2 pastu g Teluk Cempedak pulak.jaoh2 aje pegi.:).kat TC tuh ujan,jadi rmentik la ckit.HAHA.then,ade kwn dea dtg.kwn dea baek,peramah gak ah ngan aku.aku oke je law ngan owg yg baek nie.:).kamy btige bsan,pegi mega balek.mcm bodoe je pusing2.haeh.kat ktn nie lgsg tade tmpt besh doe.aku pown muak.=,=

aku ngan dea oke la kowt.wlopown dea tue ckit,tade pown dea ambek ksmpatan kat aku.siyez,aku ase selamat ngan kau darling<3>,aku suke kau laa syg.:).kau baek.dan aku percayekan kau :).


kau da mule myentuh haty aku.:).kau myembuhkan luke yang ade ngan care kau,wlopown kau gile2 malu ngan aku,tpi kau tahu tak.itu salah satuu sbb aku mmilih kau.HAHA.sbb kau unik,xpenah aku jumpe laky pemalu mcm kau nie.:D.aku suke suare kau.oh yarh,tadi kau ckp sore aku mcm "koya matang" en.haha.dush.gewam aku.yelah syg,sowe aku laen ckit.:P

No comments:

Post a Comment