DOMO.

tuju kepade kau,my ex ex

Broken Heart Pictures, Images and Photos


tajuk utk ex aku.im not im mood now.:(.yeah,its hard.tadi, my ex msg me,yeah yeah.actually im trying to forget bout him now.aku tahu kau cinta aku lagi kan?haeh.suda sudah ar.lupekan la aku.aku nie xbagos laa.aku xdpt tggu kau.aku bukan type pmpuan yang kau carie tuh.tapi i keep asking,knape kau masih suke aku?aku bukan pybar,tabah?myimpang jaohh la tuh.kite nie jaoh.xdpt nk kekal,aku pown mmg da ptus harapan ngan kau.wlopown cdeh la jugak,tpi dah ar .aku betol2 nk mulekan idop baru.siyez,kita cume boleh jadi kwn,xlbeh dan xkurang.tolong la paham ituu.aku dah btekad dah weh.aku dah xnak.xkire ahh aku masih suke kau ke ape ke,aku taknak.aku xdpt tggu.TAKKAN.

tadi kita msg tadi,ttbe aku naek angen.haeh,kau pown same.kau marah aku apesal.=,=.cdeh aku.aku nk anggap kau KAWAN aku.tapi tadi kau ckp BYE,BYE utk slamenye.FINE!ikowt kau la weh,aku dah mlas nk care.kau buad la haluan kau.aku akan buad haluan aku.and haluan aku skarang kat BATMAN aku.yeah,dea buad aku gembire.aku suke dea,da semaken jatoh kat dea.oke.aku harap kau paham.thats it!stop psal kau.


heart broken Pictures, Images and Photos


OH YA,kpde ex 1 ag.bodoe la kau nie.haa.amek kau,inie utk SYAK.nie ex aku yg lame2 tuh,nk lepaskan kat cnie.geram gle aku.aritu kan kau kol aku mrayu2 nk aku balek kat kau.heyy.xingin la bangang.=,=.sah sah aku tolak mentah2 wehh.logik ar ckit,mase tuh aku dgn ex aku yg atas niee.then,c SYAK nie xbjaye pjuk aku,dea cite kat aku pulak,mase dlu2 aku kpel ngan dea,dea xpenah stie kat aku pown.XPERNAH.wow.its mean,dlu dlu mase aku ngan dea,dea tpu aku hidup2.sial betol laky mcm nie.aku xcdeh sanad tapi aku cdeh utk awek dea yg seko ag tuh..haeh.syak syak,kau nie kan,jahat.ckp nk brubah.tapi aku rase smpai ble ble kau ttap jadi sampah msyarakat.kau sndiri tanak bngon,kau asyik mundur.sempat ag kau nk brubah,tapi kau.haeh.dlu aku byk nasihatkan kau.kau dgr nasihat aku.pastu aku ptus ngan kau,kau buad balek pgai lame kau.sgguh,aku xsuke.

nape susa sanad nk brubah?aku xmintak kau jadi mcm malaikat,aku cume nk kau jadi baek ckit,asik masok lokap jeh,cube ar pike mase dpn kau.smpai ble kau nk org yg pike kan mase dpn kau ha?mak kau sndiri pown da lali,xdaye nk nsihat kau.aku xpham la ngan kau nieeee.smpai skunk.kau ex aku yg palink mistery.=,=


ps : xyah bace tape.SILE SKIP :)


No comments:

Post a Comment