DOMO.

no title.

xyah nak comel sangat lah kan?HEH

hee.:D..aku tatao sgt sgt nk cite hape arnie.otak aku blank.nk isi dakwat tak dapat.sobs.perut pown put putttt.*bunyi mengaum.HAHHA.ermm tadi kan,aku dengar sore taw,*sore sape?erk.sore hantuuuuuu. :O. abah kao! HAHAH.bukan la,ala ade ar sape sape en.nk bgtahu buad hape.takyah nk show off sgt la kan. bosan doe arinie,*tiap hary aku cakap.haish.bukan hape,bile dok rumah je tanpe keluar,mesty la ase bosan.kalo tak bosan,mmang kao dasar alien datang dary mane ntah aku taktahu lah.HEH.aku nak kua la jalan jalan.*pegi la,byk songeh. HAHAHA.bukan taknak,tapi nk kua sorang2,sumbak laa.lagipun bndar kuantan nie da 16 tahun da aku tggal.ape jea ade?nothingg weh.!nk jea pindah london ke france ke.*EHEM.bsyukur la ckit!.HAHA.shit la.-__-




bear bearr<3

well well,gamba atas da comel,tapi kat perenggan nie tade ape nk ckp. aha.any idea please?what?tak dengar laa.say it louder!.HAHAHAHHA.cakap sorang.mcm org gile dahh.tak lame lagi sekola dah nak start,dan semakin singkat mase utk bsame MR.LAPPY.haishh.dan mase utk maen2 dah takde t.sgt cdeh.aku taknak skola start.:((.urm tadi kawan aku,Syairah macam ade masalah yang sangat besa,of course la aku pown risaw jugak,kawan en?takpe,t kao cite ar kat aku.kne faceetofacee bru senang nk dengar ape ape.takpe weh,kuad kan smangat kao.dont cry huh?:)

No comments:

Post a Comment