DOMO.

EASY Come EASY Go.

Gahh.comel gile bear nie.!GRR.kao ?kao tgk je?bagi aku se la bongok!


Hai awakk,Heyyy awokk,~ No no, Assalamualaikumm :D.*jwb la ,gile.


Wah.Mood aku nampak hepi jea kan kan?*ade pape ke? Uish. Tade tade,mane ade pape weh. HAHA.ape?tak caye?aku kate takde pape ,takde pape ah! yang kao sebok tak caye kenape?HISHH,susah la ckp ngan kao.GRR.STOP.ermm.Arinie macam biase,bangun pagie,online then tido dan makan pastu tdo ag.then online .terus online.enti jap.online balek.pastu off .then online ag.pastu stop.ehh.tak abez ag!.aku onlinee agg~~.HAHAHAHA.rase nak bagi penampo.-__-aha.berani ke?wek.acely ,aku tak habes habes pike, nak beli album Justin Bieber.Lantak la kao nk ckp hape.Aku nak beli.:((.Haish.My World 2.0 and Versi Acoutic.Know what?Kalo ade sape sape bagi aku bnde alah nie,aku peluk ciom dea xlpas lepas weh! biar sampai dea lemas pown takpe. serious! *Ewwww. yeah yeah,mmang aku nak sangat sangat.T.T.



awww.eeee.uuuuu.COMEL NYEEEE!

tahun depan,yes aku dah jadi SPM candidate weh.aku nak serious doe tahun depan.kalo PMR dlu,aku maen maen,tak blaja pown.aku blaja nk smggu sebelom PMR xclap aku.tapi lege la dapat 5A en even agak memalukan.HEH.then skunk.eh hell no,i mean tahun depan la,aku kene start blaja abes2.*cdeh. sangat pilu bagi aku.HUU.aku ambek PURE SCIENCE yang sangat mmudaratkan.aku tak suke smue subjek .:(.tuh sbb aku kene usehe lebeh for next year.so peraturan aku utk spm nie ialah :

1. MYBE AKU KURANGKAN MAEN LAPPY.
2. NAK BERCINTE,JANGAN TERLALU SERIOUS.
3. KELUAR JALAN2 DIKURANGKAN.
4. TIDAK TERLALU MEMBALAS MSG2 ORANG.handphone la.
5. BUANG SIKAP MALAS,AMEK SIKAP JERNIH.haha.
6. KURANGKAN MINAT KAT JUSTIN BIEBER.*fainted.
7. KALAHKAN ABANG AKU.
8. BERUSAHA SAMEKAN TARAF DENGAN BINTANG.


Ulasan.
1. Nafsu aku naik doe bile tengok lappy nie,nak nak kalo ade tenet.rase nak rgol jea.*HAHAHAHAHA.huk.so aku akn jarang online FB,update blog and so on.*bole ke?.EHEM
2. oh.talk about love.yess,aku akn kurangkan keseriousan aku tahun depan.pde sape yg jadi BF aku thun dpn.*kalo la ade en,maaf ye?alaa.tahan la sikit.lepas spm ,kte bcinte sakan ye.HAHAHAHAH.sakai betol ayat.
3. oh nie mcm payah,aku nie kalo tension mesty rase nak kua umah cari ktenangan.tgk la cane huh?
4. erk. buang sikap malas?HAHAHA.sayang doe nk buang sikap mulie nie.-__-.aduhhh.
5. Oh mannnn.This is fucking damn shit.! mane bole kurangkan.:((.haish.tuh pasal aku kene beli album dea weh,pgubat haty.Uwarghhh.
6. Kalahkan abg aku?HAHA.mgkin agak klaka laa,tapi aku mmg nk kalahkan dea.Tak kire ah,takkan spm aku nak bwh from dea.mane nk letak muke weh?-__-
7. Ape ?bintang?HAHA.tgginye,cane nk capai.err.dea pmbakar smgt aku taw,nk setaraf bintang perlu melalui pelbagai kepayahan.agpown bile besa t,aku tknak idop merempat,aku nk keje bestbest :)


OKE TAMAT JUGAK SESI TEMUBUAL KITE HARINIE.*penad aku.
shingge bjumpe lagi dalam rancangann:

IEHO,Feeewittttt~.
*HAHAHAHA








No comments:

Post a Comment