DOMO.

sedeh ke ,ieho?

photography Pictures, Images and Photos
patahnye haty .:'D

nk tulis entry ni pown takde mood sebenarnye.HAHA.tapi aku tules jugak.i mean,MENAEP bukan menulis.:').tgk gmbar atas tuh,itu larh ape aku rase sekarang.SWEET kan?smile ieho SMILE! kao salu camtu kan ieho?suke bdolak dalih.erghh.bncinye aku kat certain parts dlm dri aku.nk tgk contoh.?aku suke jwb secare plastik.oke this.

SOALAN : kao tak kesah kee nie?
AKU : eh.aku tak kesa lah! HAHAHHAHA.ape la kao.

SOALAN : jangan laaa menanges..;(.*soklan kee.
AKU : huh?bile mase aku menanges?HAHAHHA.

SOALAN : kao marah kee?
AKU : eh tak ah! merepek arh kao.mane ade! :D

SEE?betape plastiknye jwpn2 aku.sepatutnya aku jwb.


AKU : eh.aku tak kesa lah! HAHAHHAHA.ape la kao-----> memang aku kesah.kenape?!

AKU : huh?bile mase aku menanges?HAHAHHA.------>yes!aku memang nges.ape kao boleh buad utk ganty aer mate aku?

AKU : eh tak ah! merepek arh kao.mane ade! :D------->aku memang marah sekarang.jgn kacau aku bole.


TAPI aku still ag beri jwpn plastik.HAHA.truk kan?x'D.tapi sekarang ,haty aku sangat sangat cedere dan terlalu kritikal.haty aku patah sekarang.heee.ubat.mane ubat?HAHA.dlu mgkin akan ade ubat yg stie menemani aku.tapi sekarang,tak mgkin ade lagii.:').so aku pown akan matieeeeeee la kalo tade ubat..HAHAHAHAHAHA.bongok,sedeh sedeh pown ketawe.:'D


p/s : lagu lagu JB versi acoustic buad aku lege ckit.thengs JB.nnti aku beli album kao eah?:').hnye JB sedie utk aku now .oyeah.


No comments:

Post a Comment