DOMO.

Tibe Tibe

Photography Pictures, Images and Photos
kan bgus kalo dapat tangkap gmbar kejahatan mnusie?


yea.tibe tibe aku penat dan rebah dalam dunia inie.aku letih melihat gelagat mnusie.kadang kadang luaran baek ya amad smpaikan pijak semut tak mpus sedangkan haty penuh dengan sarang kejahatan yang tak terlihat.see.inilah mnusie.aku tak kate aku baik sangat dan hebat ke ape,aku sendiri ada kkurangan.actually,smue mnusie ade.kasihan rakan baik aku,ade yang mengata beliau dgn teruk dan menghine dea tapi takpelah,aku ada utk mendengar cerita kao.tak perlu kau jelaskan smue kerana aku tahu kao tak seperti yang mereke kate kan,aku kenal kao sape,kawan.sudahlah,jgn bsedih lagi.kite tak bole ttup mlowt mereke sperti mnutup mlut tempayan bukan?jadi utk ape bsedih.mungkin mereke tggu nak kene sepak dgn aku,baru sedar agaknye.huh.kadang kadang aku kalut bile fikir ttg ape yg mreke katekan,truk sgguh kan mnusie btalam2 nie?sgguh aku tak pham,wjud lagi mnusie sebegitu kat bumi nie.ikowtkan kaky aku,nk saje aku pijak2 mreke smpai lumat berkecai.tak mlu ke mgate sbegitu rupe? bloody shit.


photography Pictures, Images and Photos
kuku dea cantek kan?


umm,tak lame lagi ulang tahun kelahiran abg aku.mak btanye kpd aku,nk beli ape utk abg,surprise ape utk dea.mcm2!aku terdiam berfikir,wahh,kenape tak ingat pulak bufday aku?tiap tahun,bufday abg aku pasty mak akn ingat tapi aku?bufday aku sendri pown,aku yg mengingatkan mak aku itu pown selepas trikh laher itu blalu.harytu,smggu berlalunye bufday aku,bole pule ibu bertanyekan aku,'bufday adek bile?".aku..HAHA.cume mmpu tsenyum je.kesian kan?takpelah,da biase.still ade kwn kwn yg igt,tapi kalo tak ngat pown,takpe.aku tak kesa.:].


oh tadi kan,aku tgk cerite.ade satu kate kate sgt menarik phatian aku.


belajar bertingkat tingkat,
bodoh berlapis lapis.

COMEL KAN AYAT?aha.:)


No comments:

Post a Comment