DOMO.

Couple-ing .




HAHAH. Tajuk post arinie. Couple. :D .

Mesty pelik kan,mamat mane nie? Siapa dia? Owarghhhh. Eyho dah coupleee?!! Tidakkk~. Woohoo. Tak laa. Dea cume tukang cuci pinggan aku je. Tettt. Tak laa, Bf aku la nie. HAHAHAHAHA. Oh puh-lease ,aku cakap macam keling.-,-. Mane satu betul nie? Aha. Yes true, budak nie teman lelaki aku sekarang :).Dia la Mr.Gigolo tuh. Awrr. Yea,aku tahu dea budak HOT,tapi aku percayakan die. Besides,aku da bagi RULES dan dia sanggup patuhi . What rules? Ahh. Aku ngan dia tahu cukup laa. Rahsie laky bini weh.*dok sabet*. HAHAHHA. Pfft.




HAHAH. Dea comel doh. :D



Oh ya. Lupe. Aku couple dengan dia harynie. Dea melamar tuh*ceh melamar* pade 12AM lbeh. ;). Dan aku terime nikahnye*tokmu*.HAHAHHA. Sial. Aku pown HEHEHEHEHHE. Paham paham je lah. xD. Dea salu buat lawak dan buat aku sengihhh. :D. Oh yaa,dea suke gigi aku. Muahahaha. Senang cite la,dea agak PERFECT GUY la jugak.

Dea peramah dengan perempuan. Well,aku tak lahh jelez pown sebab aku pown same mcam die. HAHA. Aku jenis kalau dia buad camtu,ahh aku nak buat camtu jugak. Paham tak phamm tak? Whatt?! Tak Paham? Lembap ah muu nie. Ala cegini. Contoh ahh dea panggil perempuan lain SAYANG SAYANG,*kalo dea buad,mati aku kejekan*,haa,aku pown nak panggil laki laen SAYANG SAYANG jugak. Baru adil. Same same paham feeling masing masing right? Oke paham skunk? Tak paham ag,toksah idop ah.

Oh. Dea buat status nie. Berani betul :). HAHAHA.





MR GIGOLO :
Esok cutikan?=-="
Okey esok bgn pagi pegi skolah..
Eyho Echo!Love you sayang..:)
20 hours ago · · · Remove Tag

Tengok aku komen. Bapok seloknye. -,-. See,semua nak cakap dea player. Well,aku tahu cite sbena lah.Dia dah cerite awal2 dengan aku. Thengs bieeeee.Mehehe.

Err,dea selok nak tuka status dea jadi Married kot dengan aku. Alamak. Nie aku seram nie. Owarghh.




OKAY TAMAT.

Wish la aku kekal dengan die yaw. HAHA

Kthanksbye :D




Lots of Love,
Eyho Echo . <3>








No comments:

Post a Comment