DOMO.

Fine


Salah kau. Kau kate suka aku, kau ambik hati aku, sekarang kau sakitkan aku. Ape kau dah buad? Semalam ,aku gembira sangat kau caring gila dengan aku. Tone suara kau, cara kau layan aku sweet. Yea, aku buat surprise nak tengok kau keje. Aku baru nak menyorok, kau dah perasan aku datang. Erghh. Aku buat2 jadi pelanggan,pilih baju sambil bercakap dengan kau. Aku taktahu perasaan aku. Macam nak terbang. Mungkin? Aku suka tengok kau senyum malu kambing dengan aku.*ape kau cakap? KAMBING?! TOKMU. HAHA. -,-.Kawan2 aku cakap aku bole dapat yang lagi better drpd kau, tapi yang sakainye. Kenape kau rogol hati aku? BODOH . Salah kau.


hehasgotmehigh:  omg this used to be my favorite movie!! and i was in love with peter.  God she has some blue eyes!

Kau kate nak balik, tapi terserempak pulak kau jalan dengan perempuan lain. Tak bole sweet lagi? cair sial! aku rasa macam Ouch, its very painful. Fine,aku pun jalan dengan laki laen. fair and square kan? Aku tak sure kau nampak ke tidak. TAPI AKU BELAKANG KAU. Dengan kawan lelaki aku. Aku harap kau nampak. Dan kau rasa sakit yang aku rasa. Thanks.


Kau pulak. Dah tahu aku ada dea,kenape nak jatuh hati kat aku? Takyah lah. Banyak betul kau tanya aku semalam. Aku macam dah pening nak jawab apa,kau tahu tak. Haihh. Yang aku betul2 terkejut semalam, kau tarik beg aku sebab nak cakap something. What is it? Takde ape ape lah. Heh. Nasib baik beg, kalau kau tarek tangan aku, penumbuk sedebik aku hadiahkan. Kau nak?





Sampai hati kau. Benci kau benci. Stupid. Takguna. Aku mberontak seminggu! Tengok la. HUH



No comments:

Post a Comment